17.3.09

Zlo je među nama...

I nikad nije bilo tako dobro! To da su Evil bicikli oživjeli i nije neka novost. Već se na svim portalima i forumima mogao vidjeti novi Revolt koji bi navodno trebao biti Bog i batina u downhillu, kao što se mogu pronaći i intervjui sa glavnima i neodgovornima za povratak ovog branda. Za one koji ne znaju, ukratko, priča o Evilu kaže slijedeće: dok je mladi Dave Weagle još radio na razvoju robotike i istoimenih sustava za potrebe specijalnih postrojbi američke vojske, u isto vrijeme je sa jaranima vozio dual slalom i dh, a tijekom ono malo slobodnog vremena rastavljao je svoj svoj bicikl pokušavajući unaprijediti one dijelove kojima je bio nezadovoljan. Tako danas imamo E.13, DW-link, Split-Pivot (kojega je od Weaglea kopirao i prodao pod novim nazivom - pogodite tko!), a od prošle godine i Delta sustav. Prije nego su Evil chainguides postali E.13, Weagle je zamislio i ovo (Empire nije zaživio). Ali ipak je Evil najpoznatiji po nekoliko vrlo neloših hardtailova: aluminijski Imperial te D.O.C. (drug of choise) i Sovereign koji su bili od prilično skupog Reynoldsovog 853 i 631 čelika. Bilo je tu i eksperimenata poput 2013i. Ma koliko dobri bili, zbog njihove visoke cijene i troškova izrade od njih nije bilo zarade, a Weagle pored svih projekata nije više imao ni vremena za Evil, tako da je proizvodnja ugašena 2007. Sve do prošle godine! E, tada su na Interbike-u u Las Vegasu tri mutna tipa, Kevin Walsh (big daddy u Evilu, odgovoran za grafički dizajn, kreativu i financije, Todd Seplavy (bio njuška u Specializedu i krivac za uspon Iron Horse-a) i Gabe Fox (razvijao proizvode za Sombrio i Cove), objavili da Evil ponovo jaše! Bio je tu i pijani Thomas Vanderham, ali on je "samo" tvornički vozač. Da ne bi sve ostalo na tome, Dave Weagle je patentirao gore spomenuti Delta sustav, koji će biti ekskluzivno rezerviran za Evil, za razliku od DW-linka. Nedavno su "procurile" informacije o ostalim modelima koje možemo očekivati od Evila. Nešto iz US of A, nešto mejd in Tajvan, osim toga obećavaju velik izbor različitih obrada rama i mogućnosti dizajna šarenih natpisa na istim. Osim Revolta sa 203 mm bit će tu još Division sa 160 mm za all mountain i Sect sa 140 mm kao trail bicikl. Svi full suspension modeli će imati Delta sustav u guzici. A što se tiče hardtailova, po kojima je Evil i najpoznatiji, D.O.C. će biti zamijenjen sa cro-moly dirt jump ramom Faction, Imperial ostaje hardcore trail bicikl od aluminija, u planu je i single speed/fixed Resident, a ono meni najzanimljivije jest novi Sovereign. Uf! The hardtail! Od ove godine dolazi u četiri veličine, sa nešto agresivnijim kutevima, jeftinijim japanskim, ali nimalo lošijim, Tange (a nisu gaće) čelikom i puno povoljnijom cijenom. Ima sve ono što očekujete od čelika + relativno skromnu masu (XL rama - 2739 g) i geometriju sklonu uphillu i downhillu, ima ISCG '05 tabove za prihvat nekog chainguidea ili Truvativovog Hammerschmidta, klizne dropoute sa 18 mm hoda ako više volite single speed ili ako želite čačkati oko duljine chainstay-eva, geometrija podržava vilice od 140 mm hoda na više...
Zbog ovakve rame ide se na Glavaš-dijetu, diže se četvrti kredit, prodaje se prvorođenac, polako se otuđujete i izolirate od drugih koji vas ne razumiju, samodovoljni i delirično sretni, nešto kao kada se odate dobroj drozi. I kako sad da mi se ne sviđa?!

Nema komentara:

Objavi komentar