10.4.09

Pakrac chainsaw massacre

Ili "Zašto volim flat pedale?". Bilo je krvi zato što sam preko zime zaboravio i ono malo što sam znao o vožnji bicikla. A prisilni optimizam i loš dan ne idu zajedno. Dokaz su 4 šava i potkoljenice koje sad izgledaju kao da ih mrzim. Ali ionako nisam čovjek od kilta, a i žene vole ožiljke. I ne, neću prestati voziti flat pedale. Ali... Da ne bude kao u poslovici "lakše metar u guzicu nego centimetar u glavu", prvom prilikom ću dati priliku SPD-u na hardtailu. Tko zna, možda budem preobraćen. A do tada, rad, krv i znoj. I krv. Flat do Tokija!


Enivej, isto mjesto, ponešto promijenjen sastav. Ovaj put je bio dan kao na reklami za kremu za sunčanje (koja mi je i trebala, jer sam malčice zagorio), ali s dlakavim muškarcima. Bio bi to još jedan u nizu lijepih bajkerskih dana, da nakon svih onih finih te čistih staza nisam odlučio progurat ideju o alternativnom putu prema dolje. I ode dan! Lišća je bilo preko glave, što nije značilo da neće boljeti kad opletem. A i ljudi od razminiranja su bagerima temeljito promijenili krajolik, tako da smo izgledali kao šerpe sa biciklima na leđima. I taman se uz pobjednički poklič probismo do čistog dijela staze, da bih nakon drugog skoka pokušavao razlučiti da li se to vidi kost ili komad pedale viri iz noge.


A dobro, imali smo još 200 metara do grada, a ionako nikad nisam bio u Hitnoj u Pakracu (ali prije toga pivo u Škorpiji). Malo je potrajalo jer bilo je par ljudi koje su doktori morali pokrpat prije mene. A sestra je imala zlatne ruke... Obradila me ('obraditi' je bolnički žargon, pervertiti pohotni), zatim je došao šnajder - i za par minuta bio sam k'o novi. Kad razmislim o minusima i plusevima, možda je to bio jedan od onih dana kad je zdravije ostati u krevetu. Ali opet, i šugav dan na brdu je dobar dan. Ostatak fotaka pogledajte u albumu našeg stalnog dopisnika.


2 komentara:

  1. jooooj.. samo kukas.. kaki spd.. bolje one shinove nosi.. moj varga.. nikad bajkera od tebe.. :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi mi to kažu. Ali eto. Možda je menopauza u pitanju.

    OdgovoriIzbriši