15.1.10

Kaži: "Volim blato! Blato je moj drug!"

Katolička i ona druga verzija blagdana su iza mene, sve je prošlo bez trajnih posljedica tako da ove godine neću morati varati na vagi. Doduše, malo sam zapostavio blog u koji upravo gledate. Na jednom drugom blogu pročitao sam kako su blogovi poput morskih pasa, jer ako se pseto ne kreće, umire. Ergo, ako se ništa ne stavlja na blog, blog umire! Očito je to netko zaboravio reći blogovima. A i morski psi ne bi trebali toliko vjerovati Žaku Kustou i društvu. Da barem malo zastanu, pomirišu moruzgve i koralje te uživaju u životu, vidjeli bi da nije sve u filmovima i jurnjavi za novcem, ribama i roniocima. Ali jebeš njih, šaran je ionako ukusniji.


Svratih do svog virtualnog kutka nebili do kraja našvrljao ono što sam počeo prije gorespomenutih razloga za napit se. Ili blagdana. U pitanju je blato. Da, isto ono blato o kojem sam u drugom postu ikad pisao u vrlo negativnom kontekstu sa gorčinom i prijezirom, te svečano obećao kako smo Ja i Blato na ratnoj nozi. Pošto nije tajna da sam sklon lažima i obmanama, pokazalo se kako sam lagao i u vezi dotičnog blata i tako sam odlučio napraviti ono što žene rade više od nekoliko puta u vrlo kratkom vremenskom okviru. A to je - promijeniti mišljenje. Pošto nam vrijeme od početka jeseni ne ide na ruku, kiša je pred nas postavila izbor: voziti po blatu ili ne voziti uopće? Dobro, postoji i opcija vožnje po asfaltu ali to se ne računa jer je zanimljivo kao i teve serije hrvatske produkcije.

Pošto nisam htio završiti kao morski pas gerijatričar koji se hrani kod Mavrovića, kupio sam ljute gume za ljuto blato i otišao voziti tamo gdje ga ima. Dobra strana života na mjestu koje je nekad davno bilo dno mora je to što blata ima svugjde! Ah, Slavonija... Na trenutak mi se steškalo. Enivej, bilo je dovoljno 100m pedaliranja po toj toplogovnolikoj podlozi nakon čega nisam mogao maknuti kes sa lica i ubrzo sam se podsjetio zašto je ona torta od blata, koju sam znao praviti kao mali, uvijek imala odvratan okus. Ubrzo naučite da usta treba držati zatvorenim i da ne postoji opcija prestanka sumanutog pedaliranja. Pri tome ćete se kretati brzinom onog šarenog sranja iz lava-lampe, ali bitno je da se krećete. Jer ako stanete krepat ćete kao ona velika riba sa grbom u obliku peraje.

Želim iskoristiti ovu priliku i zahvaliti se ljudima iz Maxxisa koji su stvorili uber gumu za blato - Medusu. S njima ćete proći kroz sve, osim ako naletite na kaljužu poput one bogate pijavicama iz Ramboa Dva. Osim toga, blato je najbolja simulacija uzbrdice bez uzbrdice i odlično je za trening. Npr. neku udaljenost koju vozite po suhom prijeći ćete dvostruko sporije po blatu a biti umorni kao da ste prešli dvostruko veću udaljenost od one prve odaljenosti. Po blatu. Dakle, shvatili ste. Volim blato! Ne toliko da se pridružim svinjama jer ne uživam u prirodi kao neki ljudi, ali dok sam na biciklu blato je jaran.


I onda odem na njuz grupu i tamo neka konjina kaže kako ne želi ići na vožnju ako će ista trajati kraće od čišćenja bicikla. Da, a amiši će naguziti ženu samo onda ako znaju da će odnošaj uroditi plodom. Što ne znači da ijedna od ove dvije tvrdnje ima veze sa zdravim mozgom. Za one koji su se tek uključili, evo par činjenica:
- blato je zemlja pomiješana s vodom u određenom omjeru
- ako dođe u dodir sa odjećom ostavlja mrlje kao u reklami za Vanish
- sad dolazi šok: ovisno o omjeru zemlja:voda, blato će se u većoj ili manjoj mjeri ljepiti i za vaš bicikl
- osim ako za čišćenje ne koristite štapić za uši i ako pod vožnjom smatrate krug po pješačkoj zoni ili vožnju do obližnjeg izletišta, čišćenje bicikla od blata ne traje dulje od same vožnje
- koristeći vodu možete očistiti vašu odjeću i bicikl od blata, provjereno
- bicikl obavezno perite vodom pod visokim pritiskom jer time postižete besprijekornu čistoću bicikla i ujedno pomažete našim trgovcima i serviserima bicikala

Hvala na pažnji, do čitanja.

2 komentara:

  1. mozda si trebao staviti neki smajlic nakon zadnje tvrdnje.. vjerujem da ima dosta oni koji ce to primjeniti.. i onda ces morati spavati sa stotinama lezajeva na dusi..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Što se tiče tekstova na blogu, odričem se svega, ne priznajem ništa i nikome ne dugujem nikoliko novaca.

    OdgovoriIzbriši