9.3.10

"I see old people..."

Vratio mi se osjet u prste pa mogu zahvaliti Žuretu (hvala Žure!) što me izvukao iz kuće na vožnju. Nisam za maratone, ali 40-ak km od čega je 1/5 po blatu, dalo se odvozit bez većih problema. Nisam skroz propao preko zime, ostalo je nešto od jeseni. Idemo na pobjedu. Žure se žalio na bolove u predjelu guzova, ali moram reći da nije bilo nesportskih poteza s moje strane. Možda je do sica...


Sad mogu kao pravednik pojesti napola pečeno pile iz Konzuma. Doduše, nije im za prigovoriti jer koštalo je samo 10kn na akciji. A ni trgovkinjama nije bilo svejedno jer hrpa krvoločnih umirovljenika stajala je u redu brojeći piliće u peći i broj ljudi u redu, dajući mi do znanja pogledom izgladnjele hijene gdje je kraj reda. Neki su uz tiho režanje pokazali i državne zube. I to one novije, oštrije koje čuvaju za ovakve prilike.

Najgore je stajati u redu iza starih ljudi. Bilo gdje. Iako su apoteke i bankomati na vrhu liste. Znam da bi starije ljude trebalo poštovati, ali to je teško u posljednje vrijeme jer su postali poput onih bandi majmuna na Tajlandu koji rade što hoće i glasaju se sa "Ja sam star!", "Meni!" i "Daj!". Vrlo je moguće da ću biti takav kad omatorim, ali još sam relativno mlad, stoga se mogu nalaktit na matore iznuđivače.

Šta još ima? Da, primjetih da mi je blog dobio na (ne)popularnosti. Pretpostavljam da je to dobra stvar. Izvjesni Anonimni, po njegovim riječima, redovni čitatelj, našao se prozvanim propitivati koješta. Počelo je time što sam poput ignorantnih novinara u prošlom postu sve seljake okolice Vinkovaca nazvao vinkovačkim seljacima a ne seljacima Vukovarsko-srijemske županije (!). To je stvarno velik propust s moje strane i želim se ispričati svim seljacima koji su prošlih nekoliko dana čitali moj blog i koji su se našli uvrijeđeni mojom nepažnjom.

Zatim se okomio na moje slabo poznavanje zemljopisa Njemačke i zlodjela inkvizicije nad ženama koja sam ja, opet nepažnjom, nezaslužno pripisao seljacima. Uglavnom, na kraju je napisao ono što ga stvarno muči, a to izgleda nekako ovako:

Malo me podjećaš na Luku Bebića kad kaže kako zloporabljujem ispravak netočnog navoda. Ako postoji potreba za komentiranjem onda komentiram.Komentiram ono što pišeš. Redovito čitam i imam potrebu se malo posrat. Čemu služe blogovi negoli za čitanje,ali i komentiranje.I ti komentiraš u blogu. A bloger koji ima veze sa brdom kao Mojsije i Sinaj se usuđuje pisat o brdskom biciklizmu. Okolo Vinkovaca najveće brdo je ono u Jarmini a u Vinkovcima Dirov Brijeg koji je malo veći nego li volova hrpa govana poslje 2 tjednog začepljenja.To su kao one rajčice uzgojene u stakleniku,okusa krastavaca.I to baš nema veze sa zdravim mozgom?Koji je sljedeći blog o skijanju ili speleolozima?

Ne volim prepucavanja, pogotovo ne ona internetska i neću ovaj blog koristiti za to, ali jednom valjda mogu. Zanimljivo što si spomenuo Luku Bebića, jer i ti mene podsjećaš na njega. Doduše, po suvremenim usporedbama i pismenosti.


Pošto se nisi predstavio, ovom prilikom zvat ću te Bebić. Dakle Bebiću, što bih trebao? Živjeti u brdima? Da li bi to dalo težinu mojem pisanju o brdskom biciklizmu? Da pratiš blog kao što kažeš, znao bi da nije samo brdski biciklizam u pitanju, ali to sad nije važno. Važno je što govoriš poput govnara sličnog npr. književnim ili filmskim kritičarima. Ljudi koji nisu u stanju napisati knjigu ili snimiti film makar im život ovisio o tome, ali u stanju su se kritički osvrnuti na nečije djelo pritom koristeći "velike" riječi. Ali osim ako redatelji ili književnici nisu napravili neki propust koji je očit svima, konstruktivizma od strane većine tzv. kritičara nema. I zato ih treba zanemariti.

Kao i tebe. Bebiću. Tvoje cjepidlačenje, poznavanje reljefa okolice Vinkovaca i Bebićevog bulažnjenja govori samo da znaš koristit Google, da Borinci, Dirov brijeg i tvoj stomak dok ležiš (vjerojatno ekvivalent hrpi govana onog vola) jesu tri najveća uzvišenja poznata tebi, te da više vremena provodiš prateći sjednice sabora nego na biciklu. Naravno da postoje ljudi koji mogu stavljati upitnik nad ono što napišem, ali ti nisi jedan od njih.

I onda ić stavljat Mojsija u loš kontekst... Ako pretpostavimo da je Mojsije postojao i da se popeo na Sinaj, makar bez bicikla, to nije mala stvar. Pogotovo u njegovim godinama. Bebiću, baš si šupčina! Ali hvala na čitanju, javi se ponekad.

1 komentar:

  1. nije najgore stajati u redu iza starih ljudi. najgore je stajati u redu. ;)

    OdgovoriIzbriši