11.5.10

- I didn't know there was a section of the brain just for hope. - It's very, very tinny.



Ako je vjerovati izvodu iz matične knjige, od nedavno sam učlanjen u klub 30. Osim što imam nešto manje kose i nešto više brade, ne ustajem noću nekoliko puta kako bih pišao, probava mi je u redu, kilaža je pod kontrolom, tako da nema nekih pretjeranih fizičkih i fizioloških promjena kao kod mnogo drugih članova istog kluba. Nikad se nisam držao izreke kako se pravom muškarcu obrazi moraju vidjeti s leđa.

Ne volim svoje rođendane, ali obično budu vrlo podnošljivi jer ih proslavim u okružju dragih ljudi i drage hrane. Tako je prošao i ovaj, posljednji, hmm, dv... kašlj, trideseti, kašlj. Bio sam i na nastupu jednog bivšeg prijatelja i njegovog benda. Nije mi poznato jesu li su iz Osijeka stigli vlakom. Uglavnom, gaža je odrađena u prostoru bivšeg "puba" koji je sad, pa, samo prostor.


Iskreno, nisam ih baš pozorno slušao, tako da ne znam što je to točno bilo, ali iz onog što sam čuo imam dojam da sviraju nešto što ne žele svirati. Osim gitariste. On se nekako previše trudio, ali nije to bila njegova večer. Bubnjaru je bend očito alternativa za teretanu, jer sudeći po hrpi ručnika i masnoj fleki oko njega, čovjek je ovdje došao doslovno raditi, a ne zajebavati se. Sadam je svoj dio odsvirao školski, kao da je basist na posudbi. Ne predviđam im svijetlu budućnost. A možda je tako i bolje.


A kao što sam obećao, pump track je gotov i spreman za masovnu uporabu. Zato se ovom prilikom želim zahvaliti svim potencijalnim poslodavcima koji mi još nisu pružili priliku za zaposlenje, tako da sad imam dovoljno vremena za eksploatiranje tih rupa u zemlji koje sam konačno zgotovio, s ljubavlju. To je vjerojatno jedina aktivnost tijekom koje mi nije problem provesti cijele dane s motorkom i kopačkim alatima. To bi bio stvarno lijep životni poziv. Ali gotovo sigurno ću završiti radeći neki posao koji mi se gadi. Kao i mnogi drugi.


Nadam se samo kako će mi barem omogućiti da dignem nepovoljan kredit kod nekih bankarskih krvopija kako bih si mogao priuštiti neki poluproizvod od auta, natovariti bicikl na njega i terapeutski "pobjeći" na neko brdo kad to poželim ili kad mi mili posao dopusti. Samo neka auto puno ne troši.


Kad već spominjem brdo, ovaj je vikend maraton na Fruškoj Gori. BK Neradnik pojavit će se u punom sastavu. Znači, bit ću tamo. A trebali bi i Vi, jer lijepo je to brdo s isto tako lijepim stazama, hrana i cuga koštaju malo evra, a ako ste u blizini onda Fruška Gora nije daleko. Palac gore! Da ne idem u Vojvodinštinu, možda bi se pridružio onima koji su se ovaj vikend iz nekog razloga odlučili za Metaličin koncert. Naravno, kada oni ne bi zvučali tako kako zvuče, a već dugo ne zvuče dobro. Kada bi barem bili manje nervozni. Npr:



Imam li još koju "pametnu" pošto sam sad star? Naravno! Što god činili, nemojte gledati Twilight, ne obraćajte pažnju na kojekakve zakone i pušite što više tako da vas bude što manje, ne govorite kako je vaš bicikl dio vas jer bi to mogao i postati, slobodno jedite nakon 5 popodne, čitajte nešto dobro a da je na papiru i ne vozite se na spd-u.

Nema komentara:

Objavi komentar