9.6.10

Moj kompleks manje vrijednosti vrijedniji je od vašeg


Prije neki dan sjetio sam se malo kopati po starim postovima, kao kad listate stara izdanja časopisa koji ste nekad redovno kupovali kako bi sad služio kao nešto čime ćete popuniti police i slična mjesta, koja vam u biti trebaju za nešto korisnije. Kažu, što se stvari više mijenjaju, više ostaju iste. Mnogo stvari se promijenilo od prvog posta. Mnogo stvari ostalo je isto. Ravnoteža u svemiru je nenarušena. Što se točno promijenilo?

Promijenih mnogo mišljenje o mnogočemu, što ne čudi jer rado lažem i obmanjujem. Zavolio sam blato više nego žene bogatih muževa koje hodočaste na tretmane po toplicama. Samim time količina potencijalnih pedalabilnih dana znatno se povećala. Gramatika mi se poboljšala. Nije to nekakav pothvat, ali volim kada su stvari donekle uredne i suvisle. Doduše, nisam siguran koliko je to u životu bitno nekim drugim "blogerima" i čitateljima blogova, jer danas mnogo ljudi očito krivo shvaća funkciju interpunkcijskih znakova. Sve je manje riječi, a sve više varijacija na smajlije i sličnih boleština. O VELIKIM i malim slovima ili o nedostatkurazmakaizmeđupojedinihriječi da i ne pričam.

Nešto za pismeno zakinute među vama (da Bebiću, i za tebe):


Počeo sam praviti duže ture po asfaltu. Iako mi je to vrlo mrsko i dosadno, odlučih napraviti iznimku pa sam zapalio do Iloka s jednom brzinom. Na putu nas je zadesila vrućina, fiš, pivo, vino, poveće količine metana vlastite proizvodnje i druge nedaće. Rezultat je 127 km u dobrom društvu, nešto fotografija, Hellboy-preplanulost i spavanje na stomaku. Sve je to lijepo, ali pedaliranje po cesti još je uvijek dosadno.

Od prvog posta do sada imao sam malu aferu sa SPD-om, što se pokazalo kao gubitak vremena i novaca. Išao sam s namjerom da se uvjerim kako je to nešto stvarno korisno i potrebno, ali samo sam se uvjerio kako je potrebno kao i nokat na penisu.

To je ujedno i jedna od stvari koje su mi se često ponavljale kroz postove. SPD, punk, Jehove, debeli ljudi na biciklima, bajkeri u uskoj odjeći s čarapom u tajicama, momentalno zaostali ljudi s kojekakvih foruma... Uglavnom, samo loše stvari. Ali bilo je i par dobrih. Osim hardtaila, nekoliko puta pojavio se i čovjek Isus.


Vjerujem kako je Isus bio skroz u redu. Dapače, vjerojatno bi i po današnjim standardima bio kul. Uostalom, nije on kriv što ima ovakve sljedbenike. Sigurno bi mu se gadio kršćanski rock.

Dobra stvar bile su i vožnje po Psunju, koji je jedino pravo utočiste za one s brdskim biciklima u Hrvatistanu. Još jedna od dobrih promjena u posljednjih godinu dana jest pump track koji je bio u nastajanju od jedanaestog mjeseca prošle godine. Tehnički, utrošeno je između jednog i dva tjedna efektivnog rada da bi pump prošljakao i postao ono što je danas. Vesela hrpa zemlje i prašine. I još nije dovršen. Pitanje je hoće li ikada i biti.

Povećao mi se i broj postova za barem 50% od prošle godine. Je li to dobro, ne bih znao. Možda je to nekakav ventil, možda je ego trip, možda je kvazi kreativnost u pisanoj formi s meta blogom u tragovima, možda je previše slobodnog vremena, a možda sve to zajedno, ne obavezno tim redom. Kad smo već kod previše slobodnog vremena...


Dok god budem imao o čemu pisati i dok god se to bude sviđalo ljudima i izazivalo reakcije koje u oba smjera odskaču od pH neutralnog, zašto ne? Možda se s vremenom potpuno izgubim među ostalim blogovima u ovoj velikoj septičkoj jami koju zovemo internetom, a opet, možda isplivam nošen klikovima vaših miševa i postanem kultni klasik ili institucija. Sve je moguće. Osim drvene peći i gumenog borera.


Da, veći je i broj Vas koji iz nekog razloga čitate ovo moje nešto, a to samo može biti dobro. Neki su u prolazu, neki su redovni, neki komentiraju, neki ne komentiraju, neki me stavljaju u kontekst sa svojim probavnim tegobama i Freudom (da Bebiću, ti), ali kakve god bile vaše namjere, hvala Vam. Ali budite svjesni da ste svakim klikom na Taj Link sve bliže Paklu.


Ako vas to ne brine, dobrodošli! Kad ste već tu, bilo bi lijepo da pridonesete ovom skromnom blogu s nekim dobrim fotkama, linkovima, stranicama, videoklipovima, pivom, nasljeđem i sličnim praktičnim te iskoristivim stvarima. Muchas gracias!

Pošto ste izdržali do sad, evo jedan mali znak pažnje, od mene za vas.


Oni spolno zdravi među vama, uživajte u ostatku tjedna. Saće vikend, samo što nije.

2 komentara: