28.2.11

Carmageddon

Još uvijek sam na životu, u gaćama sam, s moje lijeve strane je hrpa mesa s roštilja, s moje desne bure puno leda i Hoegaardena, a tu negdje su i dvije prilično skupe studentice prava. Dobile su pauzu jer sam morao objaviti ovaj video.

E sad, možda je u pitanju zagriženi brdski biciklist koji je zamračio zbog previše bicikala s tankim gumama? Možda je čovjek htio samo pokupiti hipstere, ali to se pokazalo kompliciranim zbog velikog broja ljudi, pa je pojednostavio prvotni plan? Možda je samo jedan od onih 99% vozača koji mrze bicikliste? Možda su u pitanju alkohol i brazilski turbo folk? Možda je auto ženin, a žena je u nečijem drugom autu? Možda se ne radi o mržnji već je tip zaljubljenik u Myth Busterse te je htio znanstvenom metodom provjeriti što se dogodi kad napravi to što je napravio? Na kraju, čovjek je iz Brazila, tko zna što je mislio?

Mene najviše zanima koji Golf je u pitanju. Izgleda kao petica, ali nisam siguran.

Nema komentara:

Objavi komentar