6.9.12

National Geographic: Hardtail

Nisam mislio kako će ovaj trenutak ikada doći, ali dogodilo se i to. U jedan vizualno odličan video strpali su obećanu zemlju Kanadu, japansku internetsku hardtail senzaciju Jinyu, lokalnog Kanadskog bivšeg trkača/trail buildera Dana Skoglanda, Kevina "Caged Animal" Phelpsa (o kojem sam pisao jednom prilikom) i posjeli ih na Chromagove hardtailove. Nije da inače voze nešto drugo. Pročitavši što se sve nalazi u videu, znao sam kako će biti vrhunski bez da sam ga i pogledao. Ali pored dobrog videa, odlične vožnje i  činjenice da se sve vozi na hardtailovima s natpisom Chromag, najzanimljivi dio bio mi je sam Phelps. Naime, osim dvije kratke snimke i nešto fotografija ne postoji puno materijalnih dokaza o Phelspovom postojanju. Samo usmena predaja i riječi štovanja od strane svih koji su ga upoznali. On je nešto poput budističkog svećenika na biciklu. I sad konačno postoji HD dokaz da čovjek postoji! I da ubiva na biciklu.

Ne vjerujem kako će se stvari nakon ovog videa znatno promijeniti za njega jer ne zanima ga komercijalni dio biciklističke industrije, nema Facebook profil, nije postao ni jedan Tweet u životu i nema pametni telefon.  Ali dao je šansu 29-kama, pa u videu vozi crveni Chromag Surface.

2 komentara:

  1. u odabriu ovakvih dokumentaraca ni Đelo H. ti nije ravan !!

    OdgovoriIzbriši