5.11.13

O pokojnima sve najgore


Broj komentara: 6:

  1. sve si rasprodao vezano uz bajk? ccc....

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam sve. Samo ramu, vilicu i kotače.

    OdgovoriIzbriši
  3. rama je ostala u HRV? blog ide isto offline? di budemo sad više hartejle gledali?

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, ostaje kod domaćeg čoeka. Nadam se da će trgovina proći bolje nego prošli put.

    Digao sam ruke od brda. Postalo je frustrirajuće otići na brdo vikend ili dva, i onda ne otići gore sljedećih mjesec, dva ili više. Taman povratim malo osjećaja za bicikl, osjetim neki napredak, da bi nakon mjesec dana apstinencije od brda ponovo bio kao totalni početnik. Trudio sam se godinama, ali ne mogu više tako.

    Dok se ne ostvare uvjeti da mogu na brdo svaki vikend ili dok se ne preselim u neposrednu blizinu istoga, ne želim više prismrditi brdu. Tako da mi Evil ne treba. Kupit ću neki single speed s krutom vilicom i pedalirati po Slavonskom ekvivalentu Bolivijskom slanom jezeru tek toliko da mi noge ne zakržljaju.

    Situacija s ljudstvom također ne pomaže. Ima možda dva ili tri čovjeka s kojima mogu voziti. Sve ostalo je ekipa kojoj je biciklizam alternativa tenisu ili skijanju (nije da im ide u bilo kojem od nabrojanih sportova) ili ljudi kojima je vožnja izlika za roštiljanje i pijančevanje. Ako i budem vozio negdje gore, gotovo sigurno ću voziti sam. Samoća je pola zdravlja.

    Blog ide u vražju mater kao i sve ostalo. Nije da nemam o čemu pisati, ali mogao si primjetiti kako se sadržaj i količina istoga prorijedila i promijenila u posljednjih pola godine. Bračni život također ne pomaže. Kao i sve nabrojano u redovima iznad ovoga.

    Hardtailovi će još uvijek biti tamo gdje sam ih i našao. Pa da. Živijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Totalno te razumijem!
    Kod mene pak je ipak malo drugačija (bolja) priča.

    Brdo. Tu je Ivančica. Zacrtao sam sam sebi da jednom tjedno moram gore. I to je tako već skoro pol godine. I vidi se konstantan napredak, a i automatski sam zadovoljniji. Negativna strana je ta da se tu skuri puno benzina (30km tamo, i tolko natrag). Ali to je cijena za koju sam se odlučio konstantno plačati. Imam brda (brege) i u neposrednoj blizini kuće, ali za njih treba vremena i truda za uređivanje- a ja to ne mogu sam definitivno (nije da nisam probao!). To je povezano s ljudstvom.

    Ljudstvo imam, makar su to većinom "okorjeli" XC rejser. Ipak, polako se se iz njih filtriraju pojedinci, koje zanima MTB, a ne monotno peglanje po šumama gore-dole. Ekipe imam - to je najbitnije. Mada sam trenutno uglavnom sam na vožnjama, ako se xc trke ne broje.

    Nadam se da blog ostaje, jer ga rado (ponekad i po nekoliko puta) dijelim prijateljima.. a i sam se vraćam da ponovom štivo.

    Živijo!

    OdgovoriIzbriši