7.11.14

Porcija nehrđajućeg hardtaila za petak

Broj komentara: 5:

  1. Sve hrđa, nekaj brže, nekaj sporije.
    Titan je stvarno ekskluzva i baš me zanima kolko godišnje prodaju takvih rama.
    San mi je imati jednu Ti 29vetku za maratone.

    OdgovoriIzbriši
  2. Titanijum propada znatno sporije. Ali ne mogu reći da me titanijum privlači kao materijal za ramu. Ima dobrih svojstava, ali opet, i dosta kompromisa zbog kojih mu se visoka cijena čini još većom. Da si ga mogu priuštiti bez gubitka sna, sumnjam da bi to učinio.
    Kad sam već kod toga, mene zanima tko si može priuštiti takve stvari i kako. Pri tome najčešće ne stanu samo na rami već se tu nađe hrpa karbona s upečatljivim logom.
    Čini li mi se ili u posljednje vrijeme puno naginješ maratonima?

    OdgovoriIzbriši
  3. definitivno manje maratonima!
    to je nužno zlo!
    otkril sam jedno vrhunsko brdo u blizini i sad samo maštam o tome kak skupiti ekipu da uzmemo lopate pa da potegnemo koju liniju! https://www.endomondo.com/resources/gfx/picture/16072732/big.jpg

    OdgovoriIzbriši
  4. ima ima!
    bude nekaj s toga!

    OdgovoriIzbriši