12.4.15

Marketing naš svagdašnji

Pretpostavimo da imam televizor i da se razbacujem vremenom blejeći u njega. To na sreću nije slučaj, ali samo pretpostavimo. Siguran sam da se stanje s reklamama na televizijskim programima nije popravilo u posljednje vrijeme. Štoviše, još je gore. Vrijeme trajanja nevažnih propagandnih poruka jednako je ili čak i veće od vremena koje otpada na žalosni i zaglupljujući te ve program.

Al,i kad bi se na televizijskim programima vrtile reklame poput ove iz posta, gledao bih televizor samo zbog reklama. Ne bih mogao dočekati da prođe ono što prikazuju pod isprikom za televizijski program i gledao bih samo reklame.

Inače se ne volim zadržavati na komentarima postova, ali pročitao sam mnogi komentar na ovaj video. Komentari su vodili u raznim smjerovima i dosta ih je zamjeralo tvorcima videa što su, po njihovim riječima, napravili "samo" lijepo upakiranu reklamu.

Ne razumijem što je tu za zamjeriti. Pa naravno da su napravili reklamu. Gotovo svaki video sponzoriran od strane neke tvrtke je reklama za nešto. To ne mora biti proizvod koji će biti predmetom moje želje ili u mojim lošim financijskim mogućnostima, ali ako će marketinška promidžba svaki put rezultirati dobrim videom, onda samo dajte.

Nema komentara:

Objavi komentar