28.2.16

I blogovi pate od krize srednjih godina

BK Neradnik nastao je 2009 bez nekog posebnog cilja i nisam mislio kako će dugo poživjeti. Ali preživio je dovoljno dugo da iz bezličnog bloga postane, recimo, osobni kreativni ispušni ventil, putem kojeg sam dijelio svoja razmišljanja i stavove, vezane ponajviše uz brdsku formu biciklizma.

Gledajući unazad, nije teško primjetiti kako se blog poprilično promijenio. Vjerujem kako su promjene tijekom godina uglavnom bile dobre, ali unatoč tome, već neko vrijeme nisam bio pretjerano zadovoljan blogom. Stoga sam odlučio promijeniti nekoliko stvari.

To je ujedno i razlog zbog kojega je BK Neradnik bio zapušten u posljednje vrijeme.

Zahvaljujući ljudima koji, za razliku od mene, znaju što rade, blog je dobio novu stranicu i novi izgled. A promijenio je i ime. Ne drastično, samo je ostao bez BK jer mu ionako nikada nije trebalo. Ostatak imena zadržao sam iz sentimentanih razloga. Dobacio sam nekoliko sugestija u vezi vizualnog identiteta kako bi blog postao, hm, prepoznatljiviji?

Potrudio sam se oko tekstova i sadržaja kojega će možda biti manje nego do sada, ali koji bi definitivno trebao biti kvalitetniji i sa što manje recikliranja. Ako i budem reciklirao, gledat ću da izaberem samo kvalitetno smeće.

Dakle, ako vam se blog kao takav sviđao i ako ste ga pratili, vrlo je moguće da ćete ga nastaviti pratiti i dalje. Ako ste ga iz nekog razloga (ili iz više njih) mrzili, vjerojatno ćete ga mrziti još i više.

Na novu stranicu možete odklikati putem ovog linka.

1 komentar: